Uppdatering nr 2 - Gran canaria

Det finns inte mycket tid till bloggnig här inte. Kommer inte ihåg allt jag har gjort dom här sista dagarna för flängt fram och tillbaka så mycket. så kan tyvär inte skriva det just nu, men jag lovar att ja ska gräva i min längre i min hjärna när jag kommer hem. Idag vet jag i alla fall, att vi var på en djurpark. Dalfiner, papergojor, krokodiler och annat skoj har vi träffat på idag. Hann också med en shopping runda i en stad inte så långt här ifrån, dock är det ganska låg kvalite på shopping här och höga priser. men men.
Imorgon tror jag det blir ganska chill, och inte så hektiskt dag. Ska hinna med plugget, shopping och ta bilder till sthlm gruppen. Sen åker jag ju hem på onsdag morgon. Kommer sakna. Nej, nu blir det utgång mot staden med tjocka familje. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0