sluta wajna Tove.

Jag vet att ni alla väntar på bilder från fjällen (??) men nu är de ju så att jag hittar varken laddaren eller kameran. Så ni får de när det dyker upp. Sen kan det ju vara så att jag inte årkar leta, för jag är sjuk. Medlidnade??

Jag låter som en tupp, snorar som en gris och jag känner mig som ett jävla äckel. vill inte vara nära mig själv just nu. haha, men snart får ni nog inte höra nåting alls av mig, för min röst håller på att försvinna. YAY på de!
Aja ni vill nog inte höra mer om mitt wajn, hahaha så de blir allt för mig. Jag blir hemma från skolan imorron också. Pussochhej.


Här får ni i alla fall en bild på mig från fjällen. But that´s all i got!


Kommentarer
Postat av: -hemligstämmplat-

har läst din blogg då å då har typ alltid tyckt att du ser bra ut, men att du har en tviling oxå xD

fett orättvist, nie skit söta, älskar din blogg

2010-01-19 @ 01:08:56
Postat av: Tove

Vem är de här? :)

2010-01-19 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0