Im bad...

Hellu!! Asså ja har fått ett visst klagomål från en viss person att jag inte bloggar typ mycket längre. Men jag försöker, de är bara inte så kul längre. Men jaja, idag lämna ja Annie och nicole skolan vid elva och så drog vi in till stan på studiebesök och sen shopping! Jag hitta ett par as fina skor, men nu har Frida fått mig och tvivla för dom ser tydligen ut som pippi långstrump skor. Men de skiter ja i. Jag gillar dom! Sen hände de en läskig grej på tåget, så de tog ett tag för mig och komma hem. Runt 8 drog jag ut och träffa M, Z och V. Nu pratar jag i telle med anton, ska nog vara lite social mot honom nu. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hhahahah en viss person, nico med andra ord:D

2009-09-03 @ 22:32:32
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Totto

haha, vem annars? :P:P <333

2009-09-04 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0