Fjortis??

Nu har man ju då varit ledig två dagar. Härlig har de varit! Men imorron är de tillbaks till helvetet. Och asså shit vi har typ skolfoto imorron. Eller vissa säger att de är imorron, och vissa säger att de är på Fredag. Var och leta i stinsen efter jag hade varit i hld efter kläder att ha på mig då, men icke sa nicke! hitta ingenting. Lite smått panik så där! Men men...och juste en annan grej som jag störde mig grymt mycket på idag! Okey jag är på väg mot helenelund skolan, och så kommer de några små killar i typ sju år åldern. Och dom börjar tissla och tassla om mig, sen precis när jag går förbi dom skriker dom: Fjortis! åt mig och springer där ifrån. Åh, va irreterad jag blir! och lite ledsen faktiskt. haha. nä, men dom vet ju ingenting. Nu ska jag försöka sova. PUSS <3
Slänger in en bild från förra veckan. Hela gänget...<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vaa ? :O

jag tycker den är fin !

gå in på min ´designblogg´om du vill ha ny x)



härligt !

det är inte så bra med mig, jag är hemma och sjuk :/

2009-09-16 @ 14:02:52
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0