Bara för att

Vem ringde dig senast? Malin 
Vem kramade dig senast? Ella
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Sebbe. Kedjebrev
Vad brukar folk få för intryck av dig? Bitchig :(
Har du någon gång klätt dig horigt? Jag vet inte..kanske nån gång.
Har folk kallat dig slampa? inte vad jag vet.
Har du kallat någon för slampa? Nee
Har du slagit någon riktig hårt? HAHA, min tvilling.
Vad Använder du för parfym? Ullared parfym.
Vilka slags killar faller du för? Långa, starka, charmiga och söta. hehe.
Hemlighet om dig? Som om ja säger de till er??
Vill du ut och festa nu? Haha, kl 5 på eftermiddan?
Vad är klockan? fem 
Vilken färg har din mobil? grå, svart.
Vad ska du göra nu? Träna :D
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? nej då.
Är du social? haha, de skulle ja nog säga!
Känner du att du orkar en fråga till? ja varför inte.
Vad tänker du när du vaknar? Att ja vill gå och lägga mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0