Valborg...

Halloj! Nu var valborg över, bara sådär! Men jag hade i alla fall as roligt. Först träffades jag och några tjejer hos mig, typ 10 st var vi. Sen gick vi ner. Träffa alla andra, där förövrit typ hela min skola var (årsk 8 altså). Så gick vi runt, och jösses vad många man stötte på som man kände. Haha till och med min lärare var där. Sen insåg alla mina kompisar att jag hade en studsmatta så alla kuta dit. hehe.

Sen avslutades kvällen med att sammanlagt åtta tjejer som decka i på madrasser i mitt vardagsrum. Haha helt slut var vi! Otursvis väcktes jag imorse av en viss Britta och en viss Nicole som as garva och drog i mitt hår, kl HALV NIO! haha, gissa om jag är trött nu? X) bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0