onsdag

Oj! jag har visst inte bloggat på ett dygn! Men igår var jag i alla fall och dansa inne i stan med några kompisar. På "pop shop", Skit kul och skit sköna människor. idag har det varit lite familj dag kan man säga. 
Efter skolan åkte jag och shoppa med Linnea och Annie, dom leta pressent till Dalenas fest (sorry att jag inte kunde komma dalena!) Men jag var i alla fall tvungen att åka hem för min storasyster kom hem från Irland. Frida och jag grät, bla bla bla. Sen kom mina Amerikanska kusiner och åt middag med oss. Det var mysigt, men kändes konstigt att prata Engelska. På kvällen Träffade jag sen Ella. Nu ska jag hoppa i säng och smsa med lite roliga folk! 


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0