Lördag

Morrón! 

Vaknade för en liten stund sen och snart ska jag ner och käka reser från kina maten från igår. Igår började i alla falla att jag vakna upp men världens magknip för jag var så nervös för uppvisningen.  Jag, Frida, Sofia och Malin åt i alla fall värsta familjefrukosten,  ute på balkonnngen och allt. Haha. Sen blev det så dansuppvisning (var tvungen och ringa runt till typ alla för jag hade inga svarta kläder) Men det gick okey till slut, förutom att jag tappa bort mig lite. Lite senare på kvällen var jag med Sofia, Malin och Frida. Nu ska jag äta, sen måste jag antagligen plugga idag också. Fast det är jätte skönt för vi går bara i skolan Mån, Tis sen på Onsdag kommer syrran hem! wii! 

SLÄNGKYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0