Klantiga jag

Hahaha! Fick reda på den roligast saken idag! Ni vet att jag berätta att jag gick in i en lyckstolpe i helgen för att en bil tuta? Nu har det visat sig att det var min "chef" från där jag praoua (blå porten) som satt i bilen. Han tutade för han ville säga hej. Och han tyckte tydligen det var as kul. HAHA nu har han typ berättat för alla på blå porten om det för han tyckte det var så kul. Inklusive Frida, Malin och Zandra som praouar där nu. Asså seriöst, jag har börjat göra så många klantiga grejer dom senaste dagarna, right Nicole? jag borde fan hålla räkningen. Hahaha, fail asså!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAAHHA

2009-05-18 @ 23:02:40
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0