I´m a Dancing queen!

Hellu! Ja som sagt har jag typ damp idag, hehe tjejvecka. Men som jag tidigare skrev var jag i väsby och dansade. Tre timmar blev det! Nu sittan näste koregrafin, tills uppvisning som vi har om 2 veckor (?). Nu har jag förflytat mig över till pappa och stannar här tills på Måndag. Nu ska jag ta en dusch och sedan möta några kompisar på TIP för att spela brännboll (haha, ja det är faktiskt nåt vi gör på fritiden) ska bli mysigt. Puss puss!

Föresten hände en rolig sak ida på BK, när jag satt och käka lite efter dansen.

Malin: Tove! lek inte med maten!
(och jag typ ritar med ketchupen)
Tove: men!
Några sekunder senare, tappar malin ut hela sin sprite på sig.
Tove: HAHAHA!
Asså jag typ dog av garv!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha det var lite roligt!<3

2009-05-09 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0