Fredag

Hej! Dåligaste uppdatering i know! Men har inte haft tid. Igår hade jag i alla fall skola till kl 2. Sen drog Nicole, Ella och jag in till stan för att hälsa på tjejerna (Zandra, Malin och Frida där dom praoade på blå porten. Hihi dom var jätte duktiga! Sen blev vi sex st, som fortsatte in mot stor stan och shoppa och fika tills rix fm grejen började (var ni också på den?) Sen mötte vi upp resten av tjejerna (linn, Zandra, veronica och Sofa). Kul hade vi där, men stannade inte så länge. Tog lite kvälls käk på donken innan vi drog hem till Ella och badade. Nu sover Frida och Sofia här, kanske ska ta och väcka dom. Klockan är ju trots allt halv ett....


Juste måste bara berätta de klantigaste jag har gjort på länge, som hände igår. okey, de börja med att en bil tuta på oss när vi gick över vägen. jag blev så förhast av bilen som tutade så jag ser inte att jag är på väg mot en stolpe, självklart kollar jag fortfarande på bilen och ser inte stolpen. Och går rätt in i den!!!. Ni vet sånt där man ser i tv när nån går in i en stolpe och sen trillar. Så var det typ för mig! Gissa hur mycket min kompisar skratta? och gissa hur mycket han som satt i bilen skrattade?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0