Badälskare....

Hej allihoppa! Sitter nu och kollar in lite bloggar, ska snart sova. Men idag slutade jag 15.00 så jag drog först hem en snabbis, pluggam, sen mötte upp Malin på sam´s kebab i centrum och käka lite middag. Sen efter en lååååång tid stack vi till friskis (haha har typ inte varit där på jätte länge. Så det var dags!) Det var meningen att köra spinning men dumma jag glömde pengar till de. Så vi körde ett vanligt medel-pass. Sen på kvällen träffa jag Ella. Såklart var det inget undantag idag heller att bada i hennes pool! Haha jävla badälskare vi är! Jaja, nu var det sänegn samt lite tv-tittande.

Slänger in en bild på mig och min bästa Annie pannie, Från idag X)

KYSSAR! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiint

2009-05-07 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0