Det otänkbara..

Dåligaste uppdateringen ever asså! Men hur som helst födelsedagen igår var toppen. Bla av vad jag fick var 1600 kr, vicotira seacret pressenrkort, kläder och annat. Haha nu måste jag bara berätta det pinsamaste med min födelsedag. Kolla, jag satt på en resturang men typ 10 personer för att fira. Och så ställer jag mig upp för jag skulle typ någonstans, och då händer det otänkbara....Min klänning åker ner!!! Hela ner till tårna har den åkt ner, och gud vad pinsamt asså. Den fårsta som märker det är Frida och försöker dra upp klänningen så fort hon kan medan hon och alla andra braster ut av skratt. Jag och några andra springer ut där ifrån samtidigt som dom håller upp min klänning. Jisses vad alla skrattade! Det där var höjdpunkten på min födelsedag tycke dom fleste. haha. Idag har jag tagit flyget ner till Calefornia, det är as varmt och det är kul att få vara med alla 6 kusinerna igen! mer sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0