Tisdag. 5 dagar kvar!

Hej! Idag hade vi en annan otrolig ONÖDIG dag i skolan. Gjorde absolut ingenting... Men efter tråk skolan åkte jag hem, käka lite och sånt. Lite senare drog jag in till stan med Britta, Dalena och Sebbe, och dansa på pop shop. Var där och hängde ett tag, men efter ca en timma var ja tvungen att sticka, så sebbe och jag tog tåget hem igen. Nu ska jag äta sen kolla på DH. Föresten så ska jag jobba på blå porten imorron! För att samla in pengar till Kenya. Apro på de, måste ringa Amanda och Annie nu. TJING TJONG! 

Föresten om 5 dagar åker jag till USA. Jag kommer DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

5 dagar pucko, inte veckor! :P

2009-06-02 @ 22:53:19
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Tove

å nej!!!! skrev fel, märkte inte de:S

2009-06-03 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0