New york!!

Hej, forlot att jag inte har bloggat sa mycket. Jag hinner inte! Har inte mycket tid nu, men idag var jag i New york. fy fan vad jag alskar NY sager jag bara. Vi sag allt, times sqere, enpire state building, central park och mer. GAHHHH! sa coolt nar jag kom upp dar fran tunnelbanestationen och sag alla dom hoga huset. Assa shit, det kandes som dom skulle trilla ihop pa mig. Okey ska ga upp till hotell rummet nu. Sova time for i morron blir det ennu mer....NEW YORK!!!



Lots of Love from, Ameica!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Heeeeej:P gmn!!!!! vill inte messa för de blir så dyrt e så avis på dej, vill oxå se new york.Hoppas ni har det bra.

Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.Saknar er.

xoxo Zandra

2009-06-14 @ 12:33:22
Postat av: Tove

Zandraaaaaaaaaaaaaaaaaa! saknar dig meeeeeeee!!!! gah,jag har det as bra. saknar sverige dock. OCh dej! puss gmn, ses om nagra veckor! <3<3333333

2009-06-16 @ 05:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0