Grestings from America

hej allihoppa! gosh! jag har so mycket att beretta. Men flyget krascha inte. (Ni alla hade rett) Jag ar lite jetlaged men och jag var tvungen att stanna uppe sex timmar lengre i lordags. Men just nu bor jag och min familj i Bostons hos vara kusiner Wendy and will. Dom har ett jette fint hus och Frida, jag och Jenny har fatt en hel undervarning for oss sjalva. Pa sondagen var jag inte sa jetlaged. Det var as fint vader, typ 25 grader! Vi gick da till stranden och sola och bada massor. Pa kvallen hade mina kusiner fixat en fest for oss. Massa folk kom for hon ville pressentera oss for hennes venner. Kom just hem fran stranden, och jag har faktikst blivit brun. igar blev jag as rod, hade brant mig som fan. Har varit i Newport idag ocksa. Men jag har inte sa mycket tid sa jag far skynda mig. Maste lagga mig tidigt idag for maste upp tidigt imorgon, for att folja med min kusin till hennes tv-show. Hon har en talk show och mamma ska vara gast dar, men jag ska fa vara back stage. Ska till New york pa Fredag och ska stanna dar i 3 dagar. Kommer nog inte ha tillgang att blogga dar, men jag ska gora det basta jag kan dom 5 veckorna jag ar har. Hoppas ni har det bra i Sverige? Hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0