byxmyndig tomarrow...

Assa har i America blir jag antigen kallad tuve, tova eller tava.speciellt idag!  Har dom problem men utalningen eller vad? sa fram och med nu har jag kommit pa att jag ska kallas Towie. haha. Annars vad som har hant har i Amerika ar idag var jag pa rafting (ni vet, man sitter i en gummi bat. aker ner for stup) Laskig, men as roligt! i forrgar var jag pa fest, och var nere i stam med Hanne och Emma, igar var jag i staden Seattle. (10:e staden hittils) och imorron ar det my BIRTHDAY!!! byxmyndig! haha...men igentligen fyller jag ar  idag om man reknar i sveriges tid. Men nu ska jag fa lite somn for att bli uppvaktad imorron. PUSSS! Juste foresten flygresan i lordags var det lasgiskase jag har varit med om, sa alla ni som sa att allt skulle ga bra, hade fel!! haha, berettar om de nar ja kommer gem. puss puss!

http://www.incadventures.com/images/rafting-ad-shot.jpg
En san har satt jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0