Amerika

Heluuu Sverige! Har mycket och beretta men sa lite tid. forra veckan var jag i New york i 2 dagar, gahh det var saa coolt!i forgar akte jag in till en stor staden Boston o rhode island ocksa for nagra dagar sen. Skit coooooooolt dar! Idag ska jag ta flyget igen i sex timmar till Washington, och bo hos nagra kompisar i en vecka. Sen lite senare flyger jag till Calefornia.

Jag i time sqeue!


Var uppe i enpire state building!


vid carrie bradshaws lagenhet.


bild fran enpire!


jag och mina syskon pa en nojespark, typ forra veckan.


Sen gjorde vi alla en tatuering som minne.

Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

det är väl inte en riktigt tatuering? :O:O

saknar er bebisar, kom hem. glöm inte köpa något åt mig :)) <3

2009-06-22 @ 20:49:02
URL: http://readthisbitch.blogg.se/
Postat av: tove

nej klart det inte är en riktig tatuering älsk, det skullle göra oooont. saknR dig mer baby. nej kan inte:S puss

2009-06-25 @ 06:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0