Tove <3 paul hauka hahahahahaha

Haha en flumm kväll med tjejerna leder fram till mycket flumm. Här har ni resultatet!
De här blev en konversation mellan jakob öqvist och Tove söderström, haha ja skojar inte!
Tove

Nämen tjenare jakob!

de va länge sedan

Hur är det föresten?

21:51Jakob

i sälen en allt kanon

21:52Tove

jaså, trevligt! Äe du där med din flickvän och två barn?

och hunden? ;)

Jakob

nej med grannen (kille)

Vad händer själv?

Tove

Är med några vänner och ser på idol.

21:55Jakob

Heja Laila Bagge

21:55Tove

ja hon är fett het, tycker du inte?

21:56Jakob

helt ok

Tove

aha, men du jag måste fråga en sak

Jakob

shoot

Tove

Jo de är så, jag har en liten förälskelse i paul.

Vad ska ja jag göra, är ha singel?

Jakob

ha ha

singel e han så kör på!

Tove

okej, men jag är lite blyg. Skulle du kunna nämna mig för han någon gång?

22:03Jako

Tove e the best!

 

 

Hahaha vi drev ju såklart, men ändå fett kul att han svara hahaha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0