Om ni årkar läsa, haha

Hej! igår var ja me Nicole, och vi åkte in till stan där vi träffa Zandra och Veronica. Planerna var att se pride paraden, men den var tydligen slut när vi kom dit. Så vi fika på mc donalds (där jag föresten har pressentkort på, från tvilling grejen ni vet?) Men sen drog vi hem efter ett tag efter som det inte var nån parad  längre:( Och oturen har jag fortfarande med mig och vi missar precis tåget och är fast på stationen i 30 min. Fast den här gången var det inte mitt fel! haha. Men ett gott skratt fick vi i alla fall! När Nicole skämde ut sig var det bästa! haha bara för att hon inte vill skriva om det på sin blogg, tänker jag! haha, hon kommer döda mig. Men vi satt på tåget, och så var de en kille som sprang mot tåget precis när dörrarna stängdes, och han missa det. Vi tyckte så synd om honom att vi log och vinka till honom. Och sen när tåget börjar rulla ställer han sig vid fönster och precis när Nicole vänder sig om står han där, ser ut som ett monster och skriker! haha, Nicco fick så klart en hjärt attack och skrek! haha, och hon skrek så högt att hela vagnen hoppa till. Och folk fick typ damp, och säger massa saker. haha tycket synd om tanterna som satt brevid oss. När vi hade gjort entrén så bra, vill vi lämna det så också, så när vi ska av tåget står jag och håller i Nicco men ja tappar balansen och vi typ rullar/ flyger ut. Haha, så klart skriker vi! Haha, tror inte dom på vagnen gillade oss speciellt mycket. 

Aja, lite senare på kvällen kom Linnea och hämta upp mig på moppen, och vi köpte lite godis och drog till badberget. Sen ringde vi dit Neas kompis Oscar.
Nu blev de långt va? haha, puss puss...


Kommentarer
Postat av: Nicole

AAAAAAAAAAAHHH TOOOOOOVEEEE!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-02 @ 17:41:33
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Tove

hihihi <3333

2009-08-02 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0