Uppdate.

Haha, har inte bloggat på fem dar men konstigt nog har min statestik gått upp! Men har inte hunnit. Iförrgår såg jag i alla fall the hangover på bio med några från min skola! Sen har jag även hittat massa fina kläder i helgen. Tror de var ja, Elin cissi, Malin och veronica. Sen fika ja på gatou med några tjejer i söndags. Och sen fyllde min kompis Sofia år i förrgår, så henne säger vi grattis till. Och justia! i Fredags kom min syrra hem från Örebro och kommer inte träffa hanne på ett tag igen eftersom hon bor där. Men snart tar ja ju konfan så kommer hon ner igen. Ja, idag har jag satt igång me träningen. Och imorron börjar dansen! Ja de va lite uppdate om mitt liv på sistonde. 

Imorron går jag i skola, blä. aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0