Har lite tråk

Höger- eller vänsterhänt: Högerhännt
Humör just nu: ont i magen :S
Favoritgodis: surisar
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar gillar jag inte.
Kläder just nu: morgonrock!
Musik just nu: inegt
Vad sa du senast: okey
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talet
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: saft :)
Längd och vikt: hehe, 168 cm och 52 kg.
Hur många kuddar sover du med: typ 5!
Favoritväder: soligt, soligt, soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Förstoringsglas, båt, familj & vänner.
Spelar du nåt instrument: nej, men har!
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: mitt i mellan faktikst.
Vem är viktigast för dig: Alla i min familj (?)
Bästa film: måste nog säga, titanic.
Tror på liv på andra planeter: Nja... 
Tror du på mirakel: ja ibland..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: naj!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 eller fler.
Bio eller promenad: jag vet faktiskt inte.
Är du kittlig: under fötterna, ja!
Snarkar du?  inte vad jag vet
Stjärntecken? kräftan
Rädd för insekter? Rädd? nej!, Äcklad? ja!
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: Tar åt mig för mycket..
Det här är jag bra på: jag vet inte.. vill säga dansa (?)
Bästa bok? Malin plus rasmus laka med sant.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?  Kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? vet inte, men ngt som nån redaktör på ngn tidning lr nåt.
Chips, morötter eller godis? Jag är defenetift en godis tjej.
Pizza eller hamburgare? pizza
Har du nån flickvän/pojkvän? naj naj!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? i såna fall: Piercing= naveln. Tatuering= ryggen
Stökigt eller välstädat? välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle jag säkert
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille?  han ska va snäll, söt och charmig. Sen är de ju bra om han är längre än mig X)
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? att dö.
Är du rädd för blod? sodär
Saltar du på maten? ofta
Anser du att du är stark? Det har man fått höra ibland
Brukar du sola? jepp!
Vad gör du om du får hicka? inget :O
Röker du? nej!
Snusar du? nej! 
Använder du knark? Neeeeeeej!
Kaffe, te eller inget? Går väl att dricka, men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0