onsdag

Hej mina fina läsare! Idag var jag ledig, vilket var skit skönt. Börja dagen med att linnea och jag drog till silverdal skolan tsm, men där fick vi inte komma in för ngn dum tant som stod i receptionen. Så vi drog ist till HLD där vi FAKTISKT kom in, hehe så jävla stor skola hittar inte ens in. Men jag träffa Ella, och hon hjälpte oss. hehe. Så när dom sluta gick jag, och några tjejer till OK. Sen drog Malin, Linnea, Frida och jag vidigare hem till oss.  Lite senare skulle ja träffa Ella, så jag mötte upp henne på OK. och sen hem till mig. Sen dog Frida, ja och Ella till OK (btw för er som inte märkt, 3:e gången ja var där ida!!) köpte chips, och sitter och käkar på dem nu. Ella ska sova över här i natt. Kuuuuulit!

Idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0