T-t-t-tisdaaaaaaag!

Hej sötnosar! Det har varit en väldigt stressad dag, och just nu har jag damp på alla i min familj om jag ska vara ärlig. Asså typ hela min familj bråkar med varandra just nu. Det slutade med att Både, frida, jag och mamma gick in i varsin rum och smällde dörren för vi va så arga. Men skit i de, ida hade jag skola (as usual) där jag btw fick reda på att jag fick MVG i mitt projekt. yey me! Sen har jag haft dans i da, och Varit me Britta och Malin. ( föresten så fyller britta år idag, GRATTA HENNE!) hehe. Annars som ni kanske vet så har jag fått lov tills på Måndag (hihi älskar min skola, vi är den ända skolan som fick de) Så imorron ska ja typ till Silverdal och hälsa på tjejerna med min kompis Linnea. hur som helst, här kommer en bild från idag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0