Like it´s summer all over again..

Tjoho! Vaknade för ca en timma sen. Och har ni sett vädret?! super fint, ska typ bli lika fint som igår. Igår kväll var jag i alla fall med Zandra, Malin, Sofia och Frida. Vi körde lite boll i det fina vädret, köpte lite gött, och sen gick hem till Frida och mig och såg på film. Skit najs! Nu ska jag gå och lägga mig i solstolen and work om my taaaaaaan! LATER!

Föresten, nästa vecka är det valborg. Och jag går jag bara i skolan mån- tis. Gör ni också det? Jag ska då självklart gå i Teglehagen. Jag hoppas ni också gör de! ;) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Adriana

Jo det går bra sj :) <3

2009-04-26 @ 14:56:40
URL: http://persianproud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0