Lite om mig

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: nä
Titta på dig själv i spegeln: jaaaa!
Gnälla: det också!
Skrika: jepp!
Sova: ja (?)
Ha ångest:.aa
Skada dig själv med flit: verkligen inte!
Ta mediciner du inte borde ta: nope!
Vilja dö: nope!
Drömma mardrömmar: vem gör inte?
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: nej
Klä dig i svart: ibland
Gå till kyrkan: när jag måste
Gå i skolan: när jag måste :P
Ljuga: Har väl hänt
Hata folk: Det är klart, man älskar ju inte ALLA om man säger så.
Lita på folk: det beror på vem. Men ja.

VEM:
Vill du döda: ingen, hitils.
Rörde dig sist: Frida
Vill du slå: Frida
Vill du kittla: vet faktiskt inte..
Kramade du sist: Amelie
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: Vet inte
Sårade dig sist: Mamma
Gjorde dig riktigt glad senast: Amelie
Fick du sms från senast: emil
Ringde dig senast: Amelie
Är snyggast på jorden: Björn Gustafsson, för tillfället

HAR DU:
För många vänner: de tycker jag inte! 
Tvångstankar: naj
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: .nej
Färgat håret: ja, för länge sen
Brutit några ben: no
Några piercings: 2 st i örat
Egen dator: Delar med Frida
Bra självförtroende: beror på när
Sagt jag älskar dig till någon idag: jepp
Bjudit ut någon:  jepp
Varit kär: de me!
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: hehe, ärligt?...ja!
Lämnat landet: aa
Tuttat eld på nått: aa
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du: hehe, alla säger att jag går inåt med mina fötter.
Svarar du i telefonen: Hej de är Tove.
Fördriver du tiden: datan!
Mycket pengar har du: i plånkan, 50 spånn!
Tjänar du pengar: barnvakt, modell jobb, städa huset. 
Ofta diskar du: typ aldrig
Ofta städar du: "måste" ca en gång i veckan
Många stör du dig på: Många.
Ofta träffar du din familj: varje da.

TROR DU:
Att du kommer bli något: ja!
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om mig: vissa
På ett liv efter detta: nej
Att fiskar kan tänka: inte på det sättet vi gör
Att du kommer leva länge: ja hoppas de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0