Sommar väder!

Hej alla söta! Så otroligt fint väder asså, har spenderat större delan av utomhus. Vakna upp och satte mig i min solstol och sola o läste lite skvallerblaskor. Sen ringde jag över Malin och Zandra. Och åå vad jag fick värsta sommar känslan ida! De var västa städdag i tegelhagen, så alla var ute, och spela fotboll och sånt. Dom bjöd på fika och sånt nere vi poolen. Så vi stack dit och råna alla korvar! X) hehe. Sen börja vi köra lite fotbol,l sen hade ja ringt Ella, så Ella och Kristin kom va me. Sen digga vi runt i tegelhagen lite. Nu ska jag äta grillat. Puss och kram

Z, T och M

Jag

klättra upp på TGHL, haha har fortfarande ont i fötterna.

Tjejer

jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0