Helgen.

Hej, har inte pallat uppdatera i helegn. Men de börja i Fredags då ja shoppa, sen på kvällen drog jag och några andra tjejer hem till Z & V. Videom funka inte så vi bestämde oss för att dra ut, vi mötte upp några killar från deras skola på HLD sen kom de några fler så vi vart väl 20-25 pers. De blev lite fail för de var så kallt så vi gick in i omklädnings rummen men sen kom en väktare och körde ut oss. Frida och jag var tvungen att vara hemma tolv. Lördags åkte ja in till stan me Malin, Zandra, Veronica, Ella och Louise. Jag köpte 3 par skor (fy skäms på mig). På kvällen blev de krök fest hos Andreas i Edsviken. haha stanna där ett tag, men största delan spendrade Amanda och jag tiden för att få hem Stina. oboy, vilken resa. haha aja har tränat ida och så har jag fikat. Nu måste ja plugga matte för har prov på de imorron. Good luck to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0