Måååååååååndag

Hej! Nu har vädret tydligen förvandlas till sol, till skillnad mot det var imorse och jag har spenderat min dag innomhus och shoppat men Annie och syrran. Hittade lite smågrejer. Men vi åt världens godaste lunch, ni vet cafet mitt i mot gina tricot?Ni borde pröva det stället asså! Nu funderar jag faktiskt på att ta en jogging runda. Och sen på kvällen vara med kompisar igen. Kanske bada? vem vet....

Här är en uppochner vänd bild från igår, när jag bada med natta, sofia och frida.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

vad shoppade du?



sakar dig gris!

2009-07-13 @ 21:20:04
URL: http://readthisbitch.blogg.se/
Postat av: Tove

Bh, nagelack och godis. haha. Saknar dig mer apa!

2009-07-14 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0