Här har ni lite om mig!

Det senatse:
Kompis du träffade:
Malin och Amelie!
Du pratatade i telefon med: Nicco!:)
Du kramade: Ammie

IDAG:
Är det:
Soligt och varmt!
Kläder: Hotpant!
Är bättre än igår: Vet inte än....

IMORGON:
Är det: Fredag
Planer: Inget planerat än.
Någonting tråkigt som händer imorgon: Jag måste packa!

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
Kolla på tv.
Vad åt du sist? Varma koppen
Vad irriterar du dig på? oftast mamma och pappa :P
Tror du på distansförållanden? Nej
Vem tänker du på just nu? hemligt
Tror du att personen tänker på dig med? vem vet...
Vart reste du sist? USA
Vad gjorde du igår kväll? Träffa Malin och Ammie
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma, har jag fått höra.
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?  ja, såklart!
I vems säng sov du inatt? Min
Vilken färg har din tröja? Rosa
Saknar du någon? Ja, flera!

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Haha, ja tror mina tårar inte kan ta slut.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadar dig? Om det gör riktigt riktigt ont!

LYCKA:
Är du en glad person? Ja, vad jag har fått höra i alla fall!
Vad gör dig glad? Att va me dom som jag bryr mig om.
Önskar du att du var lyckligare? Tror inte de...
Är lycka överskattat? nä.
Kan musik göra dig glad? ...och ledsen!

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja!
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? JA!
Har du en flick/pojkvän? Nej :(
Är du nöjd med det? hehe, baror på!:P
Har du varit otrogen någon gång? Nope, och det tänker jag inte heller!

HAT:
Vem hatar du verkligen? Som om att jag säger det till er!
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej..Tror inte de :O
Är du en mobbare? naj

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Glad!
Nuvarande frisyr? Rufsig boll.

HAR DU NÅGONSIN:
Druckit bubblor? Vad för bublor?....
Tappat bort glasögon/linser? Har inga
Brutit ett ben? nej
Röntgats? ja
Krossat någons hjärta? vet inte, hoppas inte de!
Gråtit när någon dött? För i helsike ja!

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Ja tror de...
Hur många par skor använder du regelbundet? Typ sex...
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? nja..
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Jag vet inte. Tycker ni?
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? vet inte..
Har du någon gång burit en folkdräkt? haha, tack o lov nej!
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? nej
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? aa ganska mycket...

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
Han är väl bra..?
Vem vill du se som julvärd julen 2009? Va?!
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Måste säga Helena faktiskt..
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? årka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0