Amerika resa

Nu är ja ganska jetlagad och är helt ärligt lite trött på att blogga. Men jag lovade er ett långt inlägg, så här kommer det.
okey the hole jerney började i Rhode island hos mina kusiner. Där stannade jag i 2 veckor.


Hängde vid stranden så mycket jag kunde.


Var på en nöjespark.

Och så åkte vi till Newport en dag.

Efter Rhode islan åkte vi till New york i några dagar.

Där var vi bla i enpire state building.

Såg state of liberty.

Och time squere. Med mera...


Nog med öst kusten, vi flög över tlll våra väst kusten för att bo hos våra svenska kompisar.
Efter varit i Washington hann vi också åka till Seattle en dag. (och nej jag var inte vid sjukhuset där dom spelar in grey´s anotomy)...

http://www.history.com/images/states/images/washington/washington-state-main.jpg

...Men vi var uppe i space niddle. Och jag ville åka till en coolt berg (till höger), men fick inte.


Deras pool.


Vid poolen med kusin och Frida.


Söööööööta kusin!!


På kvällen...

Sen åkte vi till san fransisco.

Och åkte bla på golden bridge.


Frida och jag.

Efter de åkte vi bil i 2 dygn, stanna en natt på santa barbra. Och sen kom vi fram till Los angeles, Hollywood.

på vägen dit. Kolla nogrant, vi sitter över molnen.


På walk on fame.

Hollywood skylten


Sen uneversial studio. (där vi btw hade vip biljetter, så vi fick gå före alla i kön till alla åkturer! )


Där åkte vi på en rundtur av uneversial studios, där dom filmar  in alla filmer.


När vi åkte in där dom spela in desperate house wifes, skrek ja typ!


Åkte simpsons ride. Haha, duff!

Aa nu årkar ja inte lägga in fler bilder. Men det var ganska många i alla fall. pusspuss






Kommentarer
Postat av: nicole

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMG DESPERAAAAATEHOUSEWIVES, JAG SKRIKER SÖNDER HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.



GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! XD <3

2009-07-09 @ 15:24:49
Postat av: Tove

I KNOW!!! Det gjorde jag också!! Haha, du har ingen aning hur MÅNGA bilder Frida och jag tog. puss

2009-07-09 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0