Hollywood

Oh jisses vad jag har varit dålig på uppdateringen, Vare en vecka sen? usch vill inte ens kolla på statestiken. Nu är jag i alla fall tillbaks till mina kusiner från den lilla trippen i Hollywood. Vi gjorde allt turister ska göra. Såg hollywod skylten, var på guniversial studio och kolla massa kändisars hus. Årkar inte skriva så mycket, men ni ska få ett långt inlägg när jag kommer hem. Nu kan jag inte blogga mer, dags att vara lite social med mina kompisar. Puss.

Föresten, kommer hem..... i morron!!! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gud vad roligt!!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 16:07:25
Postat av: Malin

åh fan va coolt!

jag kom hem från sportscamp igår och de va ju roligt ;)

sen åker jag till gotland och de är väl de roliga jag ska göra i sommar ! :P

själv dåe?

Hare bra hoppas vi kan ses! pusspusspuss<3

2009-07-05 @ 13:50:47
URL: http://malin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0