ÄLSKADE SOMMARLOV!

Hej! Åå vad jag älskar sommarlov, sova hur länge man vill, inga läxor och bara vara me kompisar hel dagarna haha. Uppdateringen har ju då inte varit lika bra. Men jag har faktiskt inte kunnat för jag har varit på Amelies land ställe i 2 dagar. De var Frida, jag, Malin och Ammie såklart . Vi hade vår lilla stuga där vi bodde själva. Och vi badadde, bastade och åkte båt. As mysig helg med mina älsklingar! Min jetlag har i alla fall lagt sig. Och nu sommnar jag faktiskt ganska tidigt. Ca 12 blev det i natt. Men ja kom hem idag vid halv ett, och har i princip bara varit med kompisar. Nu sitter tjejerna och väntar på mig när nere, ska nog gå ner till dom för nu ska vi sticka till Ica. PUSS så länge!


Ella, Frida, Veronica, Malin och Zandra typ förra veckan någon gång på väg ner till Edsviken för att halvt naken bada. Haha fan va kul vi hade! Nä, Ica var det. SE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0